Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 15:45:13 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07497 aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Vanamõisa küla, 
Vana (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiamet- kinnistul avalikult kasutatava 
tee kaitsevöönd Maa-amet- maardla

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27127355>  (menetlus nr: 
453202), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister